Tre nya väskor

Det är alltid väldigt roligt att skapa och bli nöjd med sin skapelse. 
 
Och jag är riktigt nöjd när jag tittar på mina nya väskor.

Jag sydde de här om veckan.






Alla väskor stängs med dragkedja.
Jag sydde också in en nyckelhållare samt innefickor till mobiltelefon, näsdukar och annat.   

                                             Den väskan har också en innefika med dragkedja.

   




                                                                   







                                                                                      SÅLD
                        


Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej!

Kul att se att du är tillbaka, och grymt snygga väskor. Hoppas allt är bra.



//Ylva som sommarjobbade på dagen Prästgårdsängen i somras.

2009-10-19 @ 21:31:21
Postat av: Kasia

Hej på dig! Här är allt bra. Hoppas att det är med dig också. Varma hälsningar/Kasia

2009-10-21 @ 18:30:18
URL: http://kaisasskrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0