Sommaren på gång



    

Jag blev så glad när jag hittade ett sommarklänningmönster på  http://www.burdafashion.com/.


Föra året hade jag köpt tyg på loppisen i Falkenberg som jag senare använde för att sy en väska.
Då ville jag sy en klänning också men jag hade inget bra mönster.

Ibland lönar sig att vänta för nu har jag äntligen hittat ett mönster som jag tycker mycket om. 
Nu är det bara att se till att få tid för att sätta sig framför symaskinen och sy.....
 
                                                                                                                                                                                                                      Kasia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0