Present till svärmor

Under helgen ska vi  besöka min svärmor. Det blir en liten födelsedags fäst. hon fyller 70 år. jag visste inte vad hon kan få med sen kom jag på att en gång köpte jag lösa koraler och de skulle passa henne, om de skulle hon tycka om. Så satt jag mig igår kväll och pysslade lite.

Till slut blev det en halsband och...

292488-205


ett armband i den fina korallfärg.
Jag måste säga att jag själv är lite sugen på att göra ett liknande armband till mig själv.



292488-206


Samtidigt passade jag på att göra en present till men den här gången till en tjej på 9 år.  Jag lyckades skapa ett halsband och ett armband samt ett par fina örhänge.
Jag hoppas verkligen att det ska passa henne och att hon kommer att tycker om rosa glaskulor som jag använt mig av.



292488-208

Till örhängen har jag använt nyligen beställda silveröronkrokar
som kommer från http://www.slojd-detaljer.se/





                                                                                                                          Kasia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0