En nalle

Jag ska besöka min syster och hennes lilla flicka. Jag visste inte vad jag skulle köpa till henne, hon är nämligen några månader gammal (flickan så klart).
Men idag råkade jag gå förbi "en nalleaffär" ,som jag gick in och......

Det var många nallar som bara väntade på en björnkram. Jag hade ett stort problem att välja en,
själv ville jag köpa några bara till mig själv.

Till slut hittade jag en som jag tyckte väldigt mycket om.

..............och titta själva.
 

Är han inte sött? 
I sin vita stickade tröja och gröna manchesterbyxor.

 None

 None     None


Hoppas att tjejen bli glad och vill gosa med honom. 


                                                                                                                Kasia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0