Liksom godis




Jag har sagt flera gånger att jag tycker om godis.
Och det är verkligen sant!

Kanske därför när jag går till en pärlbutik väljer jag sådana pärlor
som har härliga färger, är sköna när man ta de i handen och ser ut som godis. 

Så gjorde jag ett armband och ett par örhänge som passar perfekt
till det höstvädret som har kommit  till Göteborg.

En liten känsla av värme med vinröda färger.


 smycke


 smycke

                                                                                                                     Kasia
 


Kommentarer
Postat av: BettanSpettan

Hejsan!
Härligt med bloggar, måste bara inflika och säga rent spontant: Gud vilken härlig blogg, med små finurliga roliga kommentarer.

2008-01-04 @ 19:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0