Jag älskar sötvattenpärlor!!!




Jag älskar verkligen sötvattenpärlor,
de är så enkla och samtidigt så eleganta.
Passar till allting och alltid.
 Helt underbart.

Därför när jag väl börjar att göra smycken med dem då kan jag inte avsluta.

Speciellt när pärlorna lockar lika stark som godis.
Jag vet inte om jag tycker mest om godis eller pärlor?
Godiset älskar jag att äta
pärlorna älskar jag att jobba med .


Så här om kvällen gjorde jag några smycken.

Två par enkla men eleganta örhänge. 

Ett par med stora gula sötvattenpärlor
och ett annat par med röda sötvattenpärlor.
Båda par passar perfekt ihop med dessa smycken som jag har gjort tidigare.


 smycke
                                                                                                                           50kr


smycke
                                                                                                                          50kr





Jag har också gjort ett armband med stora och små vitta sötvattenpärlor
som jag har trätt på tre sammanflätade metalltrådar.

Det blev riktigt fint.

Så jag passade på och tillverkade även ett par örhänge i samma modell.
Ni kan beskåda dem på bilden nedan. 


smycke
                                                                                                                        200kr




smycke
                                                                                                                            150kr
 
                                                                                                                       Kasia

Kommentarer
Postat av: daria

kochana! piękne te kolczyki! :P buziaki! daria!!

2007-09-06 @ 15:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0