Sommarens vackraste minne.




Tyvärr har sommaren 2007 gjort sortin.

Det har inte blivit speciellt många varma dagar som man kunde njuta av solvärmen
men jag vill ändå inte klaga på sommaren som gått.

Även om jag och min man jobbade och inte fick någon riktig sommarsemester ihop 
så lyckades vi faktiskt att skrapa ihop några gemensamma lediga dagar
 och då åkte vi till våra bekantas sommarstuga i Stafsingestrans som ligger utanför Falkenberg.

Vi var väldigt tacksamma och lyckliga att vi kunde vara där.

Idag när jag tittar på de bilderna som togs där känner jag mig varm i hjärtat.

Jag hoppas och tror att ni förstår var jag menar.



Sommarens vackraste äng

fmb1
                                                                                                  foto:Kasia


Stunden innan regnet

fmb8
                                                                                                   foto:Kasia

                                                                                               
Jag känner mig så lyckliga att jag har mycket att minnas
och kan göra detta när höstens-och vinters mörker har flyttat in till Göteborg..

                                                                                                                    Kasia

Kommentarer
Postat av: Janna

Skönt att se så fina sommarbilder! Jag gillar vindsnurror. Kram

2007-10-14 @ 19:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0