Väskor

Äntligen har jag min kamera tillbaka
och nu kan jag visa alla mina väskor
som jag har sytt under den gångna veckan.

Min man tillsammans med sin son har varit på semester
så jag har haft mycket tid att pyssla.

Och att pyssla är det bästa jag vet,
och det tycker jag mycket om !!!


Här kommer dem.


En väska i blommigt tyg
med en stor ficka på framsidan
och två innerfickor i samma tyg.

Linnefodret är brunt.
 

                                                                                                     SÄLD
292488-43
 
mått 40 - 25 cm  axelbandsrem 68 cm

Det finns en träknapp att stänga väskan med.

   




Och en annan väska
som har jättefina färger: gul, grön, turkos mot vit bakgrund.  
Tyget på väskan är grovt.
Fodret är turkos.


Väskan har en ficka på framsidan och två innerfickor.
Ett brett axelband (15cm) gör den bekväm att bära över axeln.  



292488-48
                                                                                                                      200kr
mått 40 - 32 cm, axelbandsrem 80 cm


Man kan vända väskan ut och in om man så önskar och därmed njuta av 2 in 1.


  






Den här väskan har ett snyggt  "lapptäcke"-mönster som ni kan se nedan.
Fodret är i brunt linne.
Väskan har två innerfickor 
samt en nyckelhållare.  


                                                                                                 BORTSKÄNKT
väska6

mått  42-28 cm, axelbandsrem 76cm

En träknapp att stänga väskan med.







Den här väskan har en stor blomma på framsidan.
Den har även en dubbel innerficka. 


väska7:1
                                                                                                                            150kr
mått 35-22 cm, axelbandsrem 60 cm



Om du vill kan väskans övrekant förses med två tryckknappar
så väskan kan stängas till.
 
      





En stor väska som har två innerfickor i samma tyg.
Fodret är i turkos linne.
 Den har också två tryckknappar för att stängas med.

                                                                                                        BORTSKÄNKT
väska5:1

mått 52-35 cm, axelbandsrem 55 cm


Här är baksidan av väskan.




                                                                                                          /Kasia


Kommentarer
Postat av: Kattis

!!!! 2 in 1 väskan, den i blått å grönt å.... Har du den kvar, är den till salu? Och vad kostar den i så fall? Jag blev helt förälskad!

2007-09-02 @ 12:52:41
URL: http://kungkatarina.blogg.se
Postat av: Kasia

Hej Kattis!
Väskan 2 in 1 är kvar till salu. Den kostar 280kr. Kram. Kasia

2007-09-04 @ 09:10:44
URL: http://www.kaisasskrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0