Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: maja

Hej Katarina!
Jag är verkligen imad av både ditt arbete o.internetsida du har skapat.
Du är dessutom en fin person o. dte är de viktigaste!
Kram
Maja

2007-07-25 @ 08:21:46
Postat av: maja

Vill redigera min föregående text, jag skriver alltid så snabbt..det var ord impad(imponerad) som kom fel. O. sedan "dte"är givetvis "det"
Kram igen
Maja

2007-07-25 @ 08:25:08
Postat av: Paulinka :)

Kasienko Kochana! codziennie tu zagladam i rejestruje wszystki zmiany i nowosci :); dumna jestem z Ciebie, jak nie wiem co :); torba super, moje znajome pytaja, czy sprzedajesz (mowie, ze pewnie) i za ile (tylko dolicz sobie koszt przesylki;) )
duuuza buzka
PS. bardzo mi sie podoba fotka goeteborgowa.cmok

2007-08-20 @ 21:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0