Ringar

Föra veckan gjorde jag fem fagra ringar.

Det var en riktigt utmaning, men jag tror att jag har lyckats.

Vad tycker ni ?



Här är dem,
mina fem ringar.


smycke

Dem är gjorda av silvertråd och krönta med vattenpärlor och glaspärlor. 


Första ringen:
1.9 cm i diameter med en stor vattenpärla i mitten och två mindre på sidan.

smycke


Andra ringen:
1.9 cm i diameter med en stor vit kulformad vattenpärla.  
                                                                                                                        SÅLD
smycke



Tredje ringen:
1.9 cm i diameter med en avlång glaspärla i mitten.
 
Den ringen gjorde jag till min väninna
som redan fick ett armband och ett halsband med samma pärla.
Hoppas att hon ska tycka lika mycket om den ringen som hon tycker om de andra smycken.

smycke



Fjärde ringen:
2 cm i diameter med en stor vit avlång vattenpärla.
                                                                                                        BORTSKÄNKT
smycke



Femte ringen:
1.8 cm i diameter med fira vattenpärlor i fyra olika färger  ihopsatta som  visas på bilden. 
 
                                                                                                           BORTSKÄNKT

smycke

                                                                                                 
                                                                                                                                                           Kasia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0