På kvällen ........

....sitter jag framför min symaskin.

Ibland kan min inspiration överraska mig  själv.

Här om kvällen gjorde jag två väskor
och en fodral till solglasögon.

Ni kan se själva.

torebka1:1
                                                                                                                         foto:Kasia
mått 32-32cm , axelbandsrem 84cm

torebka1:2


Väskan har en stor grön knapp  samt två innerfickor,

men jag glömde att ta en bild på dem . 

Det finns en matchande solglasögonfodral till denna.




mått 19-10 cm



Men det var inte allt som jag har sytt.

Här kommer mera!!!  



En väska i blommigt tyg

som passar bra till sommaren. .


torebka2:1
                                  
                                                                                                                     såld 

     mått 32-26 cm, med axelbandet 90 cm      

                                                                  


Väskan har en stor ficka på framsidan

och en innerficka  



Det finns också en stor knapp,

som matchar med blommorna på tyget . 
                                                                         
torebka2:2
                                                                    

                                                                                          / Kasia   


Kommentarer
Postat av: Mille

Vilka fina väskor du har sytt. Och mycket annat trevligt.

Ha det önskar Mille

2008-08-02 @ 11:43:06
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0