Nya väskor från gamla gardiner


"Ett par väskor" på stranden vid Röda Sten
som blivit till efter ett loppisbesök, 
och som hade varit gardiner i sitt tidigare liv.

De solade på varma stenar en söndag eftermiddag.

 väskor




Väskan har två innerfickor och fodret är i senapsgult linne.
Det finns också en tryckknapp som hjälper dig att behålla allt som du tänker att ha i väskan. 


 väskor
                                                                                                                        200kr
mått 35 -26 cm axelbandsrem 82 cm


Jag har även sytt på en kawalapp så klart.






Andra väskan har också två innerfickor varav den ena har ett "skrädarsytt pennfodral" 
Jag har också sytt in en nyckelhållare som hjälper dig att hålla reda på dina nycklar.

Jag har försett väskan med en tryckknapp för att lätt kunna stänga den.

väskor
                                                                                                                         270kr
mått 38 -30 cm axelbansdrem 74 cm

Och en kawalapp så klart.



 Det är jätteroligt när jag kan hitta ett vackert och skönt tygg att jobba med . 
Jag hoppas att jag kan fortsätta att fynda i framtiden.

                                                                                                              Kasia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0