Min katt och en ny väska

Jag vet inte om min katt tycker om när jag håller på att sy,
men han "assisterar" mig gärna så fort jag sätter mig framför min symaskin.


väskor

Så med hans assistans lyckades jag att sy ytterligare en väska.

Jag har använt ett tyg med stora blommor på.
Väskan har tre innerfickor (en stor och två mindre),
och en nyckelhållare som hjälper dig att hålla reda på dina nycklar.


Här är framsidan av väskan......

                                                                                                                  SÅLD
väskor


....och här är baksidan....


väskor

.....eller tvärtom.
Det är du som avgör.


Jag tycker att väskan är lagom stor
dvs. av mått 39-48 cm och inkl. axelbandsrem  71 cm,
med en avrundad nedre kant.
Den erbjuder dig plats för allt som är nödvändigt
och även för allt annat som kan vara bra att ha med sig.


Väskan är fodrad med gult linnetyg
med påsydda tre färgglada innerfickor (1+2),
plaserade på motsatta sidor.

   

Och självklart med KAWA-logo med.

väskor

                                                                                                                       Kasia

Kommentarer
Postat av: Mija svarar

Sötaste katten i världen... Och OJ vad du pysslar! Synd att inte fler har hittat till din blogg.... ut och gör reklam!

2007-09-02 @ 09:20:40
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Kasia

Hej Mija! Tack för dina ord. Min katt tacka också och han lövar att ska hjälpa mig att pyssla.

2007-09-04 @ 08:53:54
URL: http://www.kaisasskrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0