Liten klänning

Jag började med att sy min klänning för tre veckor sedan,
med det var alltid någonting som felades : tyget eller symaskinen eller jag.


Men äntligen är jag färdig med den.
Och jag har lärt mig mycket om hur man ska  sy.


Jag är väldigt glad att jag har lyckats.

Klänningen kan jag ha till jeans eller till leggings.
Jag har redan provat
till båda passar perfekt.

Så ser den ut.


klänning

Jag tycker mycket om själva tyget.
Jag fastnade för den när jag såg den för första gången.



      


Jag önskar er allihopa en skön helg.

                                                                                                           Kasia


Kommentarer
Postat av: Mija svarar

Å vilken fin!!!! Jättefint tyg tycker jag, och jag älskar omlottklänningar... duktig du är!

2007-09-02 @ 09:18:19
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Kasia

Hej Mijan! Det är jättekul att inte bara jag tycker att tyget som jag använt för att sy klänningen är fint. Stort tack för dina varma ord. Jag måste säga att percis som du tycker jag också väldigt mycket om omlottklänningar. Jag har redan tittat och funderad på att köpa en tygbit till för att sy en ny klänning. Kasia

2007-09-02 @ 23:38:48
URL: http://www.kaisasskrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0