Fredag kväll

Dagarna går väldigt fort - oftast för fort.
Det var nyss måndag och idag är det redan fredag.
Helt otroligt men sant.

Idag har jag pysslat med pärlor,
det blev några halsband och ett par armband och även en ring.
Jag köpte pärlor och kunde förstås inte motstå att göra några smycken.

Det är så roligt när man plockar pärlor i affären, det är som svampar i skogen,
och sen kommer det att bli fina smycken.
Jag vet inte om jag tycker mer om att plocka svamp eller plocka pärlor ...... ?
Känslan är lika underbar, och överskningsglädjen lika stor.

Jag hann inte att ta bilder på "dagens smycken",
men de kommer under helgen.


Jag önskar alla en trevlig helg
med solen på himlen och blommorna i hjärtat.

gbg
                                                                                                                   foto:Kasia

                                                                                                                    Kasia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0